Men regn!

Ååh, vad less jag blir på reeeegnet. Så jävla drygt att cykla när det regnar. Men jag får ju använda min nya regnjacka iaf =)

Kom nyss från skolan. Lämnat in arbetet och planerat inför morgondagens redovisning. Fast det blev inte så mycket gjort. Vi satt mest och skrattade och flamsade på. Redovisningen kanske inte blir så jättebra, men det är ju inte nå betygsgrundande ändåså...

Körde hårt på träningen igår btw.. Skitkul! Bet na jävulskt i låren när jag efter benböj och good mornings gjorde bencurl. Så ska det vaaa!! =D
Fan va folk det var på gymet då! Det var ju typ fight om alla maskiner. Ska nog inte befinna mig på gymet mellan 18 och 20 nå fler gånger. Man blir ju bara förbannad ju. Fast det är ju ganska kul att titta på folk också. Finns så många olika människor. Fan va trist om alla hade varit likadana.



Han hade byggt jättepuckar man kan åka omkring på. Man kanske skulle haft nån sån här jätteklubba som skickade iväg pucken hundratio kilometer i timmen. Men nä, då bor vi i norrland, då räcker det. Då heter det Foppaland. Alla är nöjda och glada. Aja, men vart är turisterna då, ÖVIK?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0