Shopping i ottan (?)

Upp i ottan, kändes det som fast klockan ändå var nio. Hungrig som fan. Mjölken var slut så jag drog på mig Modomössan och regnjackan och cyklade iväg till ica. Ganska härligt att komma ut så "tidigt" på morgonen, men det var ändå mest drygt.
Nu har jag iaf fått i mig min älskade gröt. Ska väl sätta igång och läsa snart. Känns som om Erik måste få vakna först. Vill inte störa han med att tända lyset och hålla på. Inte nu när han har sovmorron.

Rockstar workout klockan 14. Längtar! Det är så skönt att komma hemifrån ett tag och inte behöva tänka på nått vettigt alls. På tal om det. Låg och tänkte på en grej igår kväll när jag inte kunde somna. Kommer det verkligen att bli så?! Känns så jävla trist. Jag kommer dagligen på otäcka följder av Eriks och mitt beslut. Jobbigt, men det ska väl inte vara lätt heller antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0