The Night

Konstig natt må jag säga.
Somnade för en gång skull innan Erik hade kommit och lagt sig. Vaknade nån gång inatt av att jag var helt förvirrad. Var i hela friden var jag någonstans?!! Först tänkte jag Turkiet, men det stämde ju inte, sen tänkte jag att jag låg hemma i min säng, men när jag gnuggade mig i ögonen kom jag på att jag låg i Eriks säng. Ja just, jag har ju börjat plugga. Kollade om Erik var där och det var han, så jag somnade om.
Sen drömde jag en hel massa shit. Drömde att jag var vid nån sjö och tappade i min ena sandal. En kille från grundskolan, som jag inte alls känner var där och jag bad honom plocka upp den. Helt plötsligt var jag hos mina kusiner och skulle ta hand om deras lilla bäbis (som för övrigt inte existerar i verkligheten). Efter ett tag blev det där barnet Carola och jag skulle gå ut på promenad med henne, i vagnen. Jävligt konstigt!
Vaknade av väckaren 8.30, låg kvar till kvart i, sen gick jag upp och åt frukost och såg på AFV. En mamma kastade korv och ost på sin son som skrattade som en tok. Det gjorde jag också. Humorn är på låg nivå tidigt på morgonen.
Jag borde fortsätta läsa nu, men det känns inte lockande. Det är ju en massa tråk bara ju. For och köpte godis igår förresten. Inte bra! Inte fan blev jag piggare av det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0