Tillbaka

Nytt träningsprogram. Yeeiiii!!!
Ska bli så jäkla skönt att komma igång med träningen igen. Första passet blir idag efter skolan. Längtar!! Träningsvärk imorrn alltså. Gött!!

Ojoj, satt och  läste och svarade på en massa frågor heeela dagen igår. Började direkt efter frukost och var klar vid åtta på kvällen. Åt typ inget vettigt där emellan förutom en gainomax och lite godis. Det blev iaf pizza efteråt och jag åt upp hela jävla pizzan. Det har minsann aldrig hänt förut! Men mätt blev jag också. Sen klämde jag i mig en filtallrik. Jävla fjällfil, det ser ju ut och smakar som cream fraich.

Mycke att fixa innan skolan idag. Tänkte ta mig till Iksu först och fixa det sista och sen måste jag fixa ett paserkort så jag kommer in i en datasal. Måste skriva ut träningsprogrammet. Sen har jag ju lite kvar at läsa också. Börjar 13.15, så jag borde ju hinna med allt jag ska göra.

Duscha nu och sen läsa.

Kommentarer
Postat av: Marie

Träningen kommer sitta fint, det lovar jag!!

2006-09-04 @ 10:14:28
URL: http://mariegid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0