We're jammin' we're dancin'

Bodyjam alltså. Riktigt kul och svettigt, fast inte så jobbigt som jag trodde. Antar att man har skaffat sig lite kondition i sommar. Men svårt som fan var det. Hade lite problem att hänga med, men så är det ju i början. Bara man har gått några gånger sitter det förhoppningsvis. Man såg väl lite fånig ut där ett tag, men det bjuder jag på.

Är så där lagomt slö just nu. Trött efter allt läsande och trött efter passet. Kommer nog att sova gott i natt.

Fan, jag har stött på ett litet dilemma här uppe i Ume. Eftersom att det är så många som cyklar är cykelvägarna ganska crowdade. Jag har en förmåga att vilja cykla så fort som möjligt jämt, vet inte varför, men så är det och det gör att jag alltid hamnar bakom folk som ska cykla bredvid varandra. Då får jag lov att sakta ner och ligga där bak och smyga. Kanske ska plinga nästa gång, men det känns egentligen onödigt. Vad har jag bråttom till liksom? Jag får väl ta och chilla lite kanske. Man behöver ju inte ta ut sig till max jämt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0