ek ek ek ek

Känns som om det blir långa perioder mellan varje inlägg nu. Lite tråkigt för då blir det bara en massa uppdateringar och inlägg fyllda till bredden av information. Mycket roligare med spontana och mer analyserande texter. Mer flummande helt enkelt. Ska försöka bättra mig på den fronten.

Nu måste jag bara få berätta om vår fina lägenhet. Vi är i princip klara nu med inredning och sådant, men har inte fått hit någon kamera än. Lägger upp bilder så fort de är tagna. Jag tycker iaf att vi har fått till det väldigt snyggt, men samtidigt praktiskt för att vara en sådan liten lägenhet. Temat skulle man väl kunna säga gå i ek, brunt och grönt. Igår fick vi upp vårt matbord. Ett barbord i ek som vi hittade på blocket för en billig penning, kapade, slipade och lackade. Stolar hittade vi på Ikea. Vit sits med ben i ek. Riktigt snyggt måste jag säga. Köket är även ruskigt snyggt. Nya ekluckor med ny spishäll och varmluftsugn. Alla som varit här och besökt oss har sagt att de blivit förvånade. Man tror liksom inte att man ska komma in till en sådan mysig lägenhet när man ser entrén.

Vi trivs oerhört bra här i Haga. Kom gärna och hälsa på den som har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0