linser

Jepp, då sitter men här med linserna på. Skaver lite konstigt på höger öga, men det går över efter ett tag. Det första jag gjorde efter att jag kommit ut från optikern var iaf att gå och köpa ett par snygga solbrillor. Hade även lite tur. Det var slutrea på Cubus, så de kostade endast 30 spänn. Shoppingkvoten fylldes dock med ett par skor för 450. Ett par riktigt snygga kilklackisar från Vagabond.



Nu går jag hemma och väntar på att Jocke ska sluta jobba så vi kan fara och starhandla på Ica Maxi, som öppnade för nån dag sen.


Låtar väl värda att lyssna på:

Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu
Timbaland feat. One Republic - Appologize
Explosion In the sky - Your hand in mine (Soundtrack till Friday Night Lights)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0