avslutat

 Ja, då har man hoppat av den där konstiga så kallade webbdesignkursen. Jag såg inte en skymt av nån webbdesign. Bara en massa uppgifter om hur man lär folk saker via internet. Not my area liksom. Har meddelat csn detta också, så nu har jag inte den minsta inkomst. Men jag ska genast börja söka jobb i sundsvall. Tillfälligt jobb alltså. Har fått lite mer kött på benen när det gäller Info PR-preogrammet och tror att det kommer att passa mig ganska bra.

Min närmsta framtid är alltså en aningen oklar, men det ordnar nog upp sig till det bästa. Är hemma i Övik en vecka nu ungefär och sen blir det en tripp ner till sundsvall. Känns skönt att få komma dit ner igen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0