Kör vackert!

Fullspäckad helg. Kom hem i fredags. Lugn kväll. I går var jag och marre på Modo-Timrå. Grymt härlig match. Fajt om varenda millimeter. En fajt som Modo lyckligtvis kom segrande ur. Därmed tog de även ett starkare grepp om tredjeplatsen.

Idag har vi haft främmen. Tjocka släkten kom för att fika och fira syster yster. 21 st var dem närmare bestämt. Mycke barn och mycke spring och liv var det ett tag. Jag, marre och kusin Tommy satt dock i köket för oss själva och hade kul. Käkade massvis med konservburksmandariner. Gött! Som på gamla goda tiden. Mamma fick även frågan om hon ville vara toastmaster på min kusins bröllop i sommar. Hon tackar nog ja. Hon tycker om att höras.

Kom nyss hem. Har varit och skjutsat marre ut till ingenstans, en kompis som bor långt in i skogen. Usch, jag tycker inte om att köra bil i det här vädret. Halt och jävligt. For in till farmor och farfar för att lämna tidningen som de glömde här hemma. "Kör vackert, hörredu", sa fafar när jag gick ut genom dörren. Han är skön.

Imorgon åker jag ner till Sundsvall. Äntligen! Ska bli skönt att få komma dit ner igen. Ska börja söka jobb där också. Hoppas det går vägen.


http://www.pixbox.se/alb_show_id261941_page0.html 
Lite bilder från vintern. Melodifestivalen bl.a. men även från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0