sorry.. en till

* 3 saker du gillar med ditt utseende: hmm.. magen, rumpan och läpparna kanske
* 3 saker du gillar med din personlighet: snäll, lätt till skratt, försöker alltid göra mitt bästa
* 3 saker du lyckats med och är stolt över: körkortet, att jag bestämt mig för att flytta från Umeå till Sundsvall, den där rapportskrivningen om Samurajer i trean på gymnasiet som jag i princip gjorde utan någon anmärkning alls
* 3 personer du kan ringa mitt i natten: Jocke, mamma och syrran
* 3 personer som sagt "jag älskar dig" till dig: två pojkvänner och en mamma
* 3 saker du uppskattar hos en medmänniska: ärlighet, humor, ödmjukhet
* 3 vänner du vill träffa snart: Jocke, Mikaela och Maria, men de två sistnämnda lär nog ta ett tag
* 3 celebriteter du uppskattar: härmar nog Johannes lite här och säger Magnus Betnér, otroligt klok människa, Yannick Tregaro, väldigt klok han också, Bono från U2, använder det faktum att han är en celebritet till något bra
* 3 saker du ska unna dig själv i morgon: massa gos med Jocken, förhoppningsvis god mat och en skön natts sömn utan konstiga drömmar
* 3 personer du utmanar att göra boost-listan: Jocke, Maria och Mikaela..

Kommentarer
Postat av: Johannes

score!

2007-02-27 @ 22:13:45
URL: http://huns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0