Back again

Kanske ska börja med att berätta om det "lilla" missöde som inträffade i fredags.
Jag och Jocke tog golfen upp till Umeå och moster Monika i Holmsund kring lunchtid. Resten av familjen hakade också på. Där fick vi gott fika och ruskigt god lax till middag. På kvällen, vid sisådär 9-tiden, tackade Jocke och jag för oss och begav oss in till stan och min lägenhet. Väl framme packade vi ur alla grejer ur bilen. Det var inte lite kan jag tala om. Sen skulle jag bara ta fram nyckeln så vi kunde bära in allt. But OH NO!!! Jag hittar inte nyckeln! Var säker på att jag lagt den i ryggsäcken när jag for från Umeå sist. Så var inte fallet. Panik, självklart. Va fasen gör vi nu?! Tillslut bestämde vi oss för att packa in alla grejer i bilen igen och åka ut till Holmsund. På vägen dit kom vi på den otroligt smarta idén att vi skulle åka hem och hämta nyckeln då, på natten. Klockan var då alltså över elva. När vi kommer till Monika går vi in och ber om husnyckeln, men det visar sig att de har hunnit löst problemet på ett betydligt smidigare sätt. Pappa ringde till sin brorsa och bad han skicka upp nyckeln med bussen. Det funkade fint. Dagen efter hade jag nyckeln i min hand igen och vi kunde börja lasta in grejerna och ställa fram lite nya saker. Ljuslyktor, fat, lampa och lite sånt.

Igår var vi och handlade på Ica MAXI. 826 svenska kronor. Jepp, så mycke har jag aldrig handlat för. Inte mat iaf. Men nu har man ju så det räcker ett tag iaf. Både frysen och kylskåpet är proppfullt. Igår käkade vi hemmagjord potatismos och fläskkorv. Underbart!!! Idag tror jag att det blir köttfärssås.

Ja, som ni hör är Lisa tillbaka i vardagslunket igen. Tränade igår. Skolan kör igång imorrn, men jag måste plugga lite idag. Opposition imorrn. Ska läsa tre arbeteten. Suck.

Träningsvärk i hela kroppen sedan igår. Märks att det va ett tag sedan jag lyfte tungt. Men det va grymt skönt.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Hannes

Kötta! gissa vem som stötte 3 kilo under pers igår då? PS. sist jag lyfte tungt var på norrländskan =D=D=D=D

2007-01-11 @ 07:21:18
URL: http://huns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0