blablabla

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Mätt och lite trött efter bussresa.
Favoritgodis: hmm.. sådana där nappar som är lite sura och har lite colasmak.
Är det nåt du absolut inte äter: En hel del faktiskt, men skinnkorv är en absolut no no.
Kläder just nu: Svarta mjukisar, svart skjorta och en röd slipover.
Musik just nu: Ingen alls. TV:n surrar.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hjälp! Vet verkligen inte.
Sommarplaner: Nått jobb förhoppningsvis. En cykelsemester på gotland skulle sitta fint.
Fisk eller badkruka: Det lutar ganska starkt åt badkruka.
Längd och vikt: 167 cm lång 52 kg muskler.
Hur många kuddar sover du med: En.
Favoritväder: Sol - då gäller det alla årstider.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En Jocke, en mp3 med mycke bra musik och en morot såklart.
Spelar du nått instrument: Nope. Har spelat blockflöjt och tvärflöjt med mindre lyckat resultat.
Sparare eller slösare: Någonstans där emellan.
Vem är viktigast för dig: Vem? Vilka skulle jag hellre svara på. I så fall blir det familjen och Joakim.
Bästa film: Kommer aldrig på nån, men "Sista samurajen" brukar av nån anledning dyka upp i huvet.

Tror du på liv på andra planeter:
hmm.. Har inte funderat så mycket på det. Skulle va kul om det gjode det.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nä.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Mindre mirakel tror jag nog på.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Det tror jag väl att jag är.
Ser du på kärleken som ett misstag: Varför skulle jag göra det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 skulle va lagomt.
Bio eller promenad: Beror på film och väder.
Är du kittlig: Faktiskt inte så jättekittlig.
Snarkar du? Tror inte det.
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Mina värsta fiender.
Äckligaste insekten: Skalbaggen
Största svaghet: Svårt att tro på mig själv.
Det här är jag bra på: Trösta barn. Fått höra att jag är bra på att lyssna också, men jag vet inte...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Skala morötter med blicken.
Vad vill du jobba som? Bra fråga!
Har du nån flickvän/pojkvän? Pojkvän
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ingen tatoo. Om jag skulle måsta pierca mig skulle det nog bli i naveln.
Gungar du på stolen? Njaoaoa, ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag är smartare än så.
Hur är din drömtjej/kille:
Han ska ha humor, intresse för sport, gärna kunna åka skridskor och laga mat. Fina händer och ögon är också en fördel. Ja, det där beskrev ju Joakim ganska bra. ;)
Hur många syskon har du? Två yngre systrar.
Vad är du mest rädd för? Att bli ensam tror jag.
Är du rädd för blod: Rädd och rädd. Det är väl inte så att jag svimmar precis.
Saltar du på maten? Jo.
Gillar du att sjunga? Jepp, i bilen mest, men det låter inte vackert.
Anser du att du är stark? Grymt stark.


Kommentarer
Postat av: Johannes

ha den här snor jag. men vadå.. när har jag bloggat på natten? :P

2007-01-25 @ 20:20:48
URL: http://huns.blogg.se
Postat av: Anonym

jaaaa just! :D haha

2007-01-25 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0