konstblogging

Sitter nere på Jockens rum och glor lite på konståkning. Herrarnas fria. De är ganska grymma ändå.
Jocke han sitter uppe och jobbar. Fick i uppgift att göra en skiss på en pokersite till kl 13 imorrn, så han är klistrad. Mina ögon känns också som klister just nu. Inte så trött i kroppen, men ögonen faller snart ihop.
Trevlig eftermiddag idag. Vi åkte in och hämtade syrran och jockes brorsa vid fyra när de slutade skolan. Hem hit och åt god mat, sen belv det lite Guitar Hero. Jockes amigo Micke kom över en sväng också.
Vid nio fick marre skjuts hem till stan och nu sitter man alltså här. Har lust att skriva om nått kul, men det dyker inte upp nått i huvudet på mig.

Funderar förresten på om jag håller på att bli suuuuk. Igår kväll var jag helt slut i kroppen och huvudet. Känner mig lite småhängig idag också, men jag hoppas att jag slipper nån förkylning. Vill försöka komma in i träningsprogrammet ordentligt nu. Känns som att det blivit lite hattigt efter juluppehållet. Kom för någon dag sedan på att det snart är ett år sedan jag körde igång med träningen på allvar. Det har hänt ganska mycke sedan dess. Kul att se att kroppen förändras så. Gått upp nästan 6 kilo har jag ju gjort iaf. Det är jag nöjd med. Mindre nöjd med att jeansen blir tajtare och tajtare dock. Får i nuläget ligga ner för att kunna få igen dem. Haha!

Slut på tankar.

Kommentarer
Postat av: Marie

You rock!

2007-01-26 @ 10:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0