nytt

Så, nu har jag fått till den hyffsat bra. Efter många om och men så gick det. Jag får se hur länge jag har det kvar. Ledsnar säkert imorrn eller nått.

Idag har la familia varit här och hälsat på. Vi tog en sväng ut till Birsta och käkade god mat här hemma i lägenheten. Som tur var fick vi ett litet utebord med två stolar av dem som vi kunde ställa upp här inne. Ute var det inte vidare grillväder. Regn, regn.

Nu ligger vi vid varsin dator och nördar. Kollade nyss på klockan och fick lov att klämma ur mig ett "Herregud!". Sist jag kollade var den typ 18.37, nu är den 21.20. När man har saker att göra flyger tiden.

Jobb i helgen också. Känns lite tråkigt, men de behövde extrapersonal, så man ställer ju självklart upp. Det blir ju ledigt midsommarafton och midsommardagen istället, och förhoppningsvis söndagen också, om Siv kunde fixa så att nån annan kunde jobba istället för mig. Hoppas hoppas. I så fall blir det en tur upp till moster Monika och hennes man Arne i Umeå som fyller 60 år och där bjuds det alltid på ruskigt god mat.

Jordgubbarna väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0