trött

Trött efter en lång dag på jobbet. Från klockan 10 till ungefär 14 var det i princip dött uppe på babyavdelningen. Efter det blev det dock precis tvärtom och sista timmen var det smockat med folk.

Jag fick dock sälja min första "riktiga" vagn idag. Hur skönt som helst. Med "riktig" vagn menar jag en sådan som kostar över 1000 spänn och som inte är nån liten sulkyvagn. Jag sålde en Teutoniavagn, modell Timmy. Svart med röd sits för 2695 rikstaler. En ganska skön kick faktiskt. Sen fick jag sälja tre mindre Briovagnar idag också + suflett som man kunde köpa till. Fyra vagnar idag alltså. Hoppas jag får sälja lika bra imorrn.

Skönt att få börja en timme senare imorrn. Har inte fått nån riktig vila på flera dagar känns det som. I torsdags kväll var det väldigt fint väder så vi gick ner på stan, där vi för övrigt höll på att bli attackerade av två måsar. Vi gick över till Södermalm och hälsade på Jockes chef och hans tjej. Igår kväll blev det grillning hos Matte utanför studentbostäderna inne i stan. Kubbspel och en sväng ner till ån för att lyssna på Goat Poacher blev det också innan vi gick hem. Väl hemma var vi tvungna att byta däck på bilen för att höger bakdäck råkat fått punka.

Dålig sömn i natt också. Drömde en massa och var verkligen inte utvilad i morse. Nu hoppas jag på en bra dag imorgon, så jag inte blir alltför bitter på att Jocke får fara och spela beachvolleyboll på stranden imorrn.

Glad sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0