a puck-crazed town

http://www.nytimes.com/2007/05/03/sports/hockey/03sweden.html?_r=1&oref=slogin

Det liksom pirrar lite i magen när man läser det där. Jag blir stolt över att min lilla hemstad får en sådan uppmärksamhet ute i den stora världen. Man har liksom inte förstått hur häftigt det egentligen är att Modo och Örnsköldsvik har producerat så många stora hockeystjärnor. Modohjärtat växer konstant.


Just nu sitter jag i soffan med filten över axlarna. Hade ju tänkt sticka till gymmet, men kom på att jag inte har pengar till det idag. Får köra ett pass här hemma istället.

Igår kväll satt jag ensam här hemma och tittade på lite Greys Anatomy. Jocke, lillabror och Jon var på smygpremiären av Spiderman 3.

 Innan bion satt vi i soffan med våra datorer. Bara för att göra stackars datorberoende Mikael extra avis.
 Det blev lite fånigt där ett tag. The Norberg brothers kan ha väldigt sjuk humor ibland. Och självklart hänger man på själv också.

Diskhögen väntar.

Kommentarer
Postat av: Johannes

men NÖRDAR sitta med datorerna så där :P

2007-05-05 @ 10:20:16
URL: http://huns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0