barnens hus

Min första lediga dag från jobbet idag. Jobbade måndag och igår från 10-17. Ganska lugna dagar rent kundmässigt, men mycket att ta in. Har dock mest fått stått i kassan och lärt mig den de första dagarna. Det greppade jag ganska fort. Har ju jobbat i kassa förut, så man ser ju mönstren. Igår tog jag med mig en stor bunt med broschyrer om barnvagnar, bilstolar, amningspumpar och what not hem. En hel del som man måste lära sig. Man fattar liksom inte hur mycket saker det egentligen finns. Helt i onödan kan tyckas, men de finns väl där av någon anledning får man hoppas. Det finns mycket puttinuttigt och sött iaf. Gänget som jag har hamnat med känns riktigt skönt. De flesta är väldigt trevliga och lätt att ha och göra med.

Idag har vi varit en sväng på stan. Köpte sockar och en bikini, fast jag glömde det viktigaste - kameran. Jag skulle lämna in den så jag fick mina Britta Perssonbilder, men jag glömde den hemma. Megasuck.
Ikväll blir det kyckling och sedan en tripp ut till Matfors. Jocke ska spela fotboll med några kompisar där ute.

That 70s show nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0