fläskkorv och dagsfördriv

Sitter och installerar program till min omformaterade dator. Jäkligt skönt ute idag. Var ut en sväng nyss. Gick till coop och köpte kakao och lättdryck. Jockes föräldrar kommer ikväll och vi tänkte bjuda på lite kladdkaka.

Kan tyvärr inte gå ut på ett tag nu. Väntar på att hyresvärden ska komma. Vet inte vilken tid det blir heller, så har jag otur får jag väl sitta inne och uggla hela dagen. Skulle va skönt om han kom typ nu. Då kunde jag ta en promenad sedan.

Har hunnit med att träna lite idag. Alltså här hemma. Har ändrat lite på träningsprogrammet nu. Fan, man tror inte att det ska vara jobbigt att jobba bara med ens egen kroppsvikt, men de där utfallen kommer jag nog känna av imorgon.

Känner ett otroligt sug efter att få jobba nu. Det skulle vara så skönt med lite rutiner. Det blir liksom tråkigt i längden att vara här ensam när Jocke jobbar hela dagarna. Men man får se till att hålla sig sysselsatt. När det är fint väder kan man ju vara ute och njuta av att man bor på den rätta sidan om stan, solsidan. :)

Nä, nu ska jag ta och stoppa i mig lite lunch. Rester från gårdagen. Fläskkorv med mos. Underbaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0