fullt i huvudet

Nu får det faktiskt räcka med allt det här pluggandet. Tenta imorgon och just nu känner jag absolut ingen lust att plugga nå mer inför den. Har varit duktig och dragit ut pluggandet på flera veckor istället för att sitta i sista sekunden och plugga. Just nu känns det faktiskt som om man har koll på det mesta. Det är väl smådetaljer som inte sitter klockrent, men det kommer väl. Kan bara inte trycka in mer saker in i huvudet just nu. Det är fullt till bristningsgränsen.

Lyckades igår att sträcka mig i rygg och nacke, så nu har jag ont typ hela tiden, förutom när jag ligger ner, men hur bra går det att skriva en tenta liggandes? Få stoppa i mig värktabletter innan tentan imorgon, så man orkar sitta i fyra timmar. Förkyld har jag lyckats blivit också. Allt på en gång, det är klart. Ska jobba i helgen också och det är inte kul att gå omkring och snörvla då. Dessutom är luften så jäkla dålig på jobbet att jag tenderar att tappa rösten efter några timmar.

Usch vad jag klagar idag. Är inte så bitter som det låter. Är ganska glad egentligen. Vi ska få fara och kolla på vår nya lägenhet idag. Vi ska mäta och greja. Ska bli riktigt kul. Då kan man börja planera mer. Vi har nästan bestämt vad vi ska ha för fondtapet. Förmodligen blir det en som går i färgen svart/grå/brunaktigt och som har kringligt mönster. Till det blir det vita väggar, inte kritvita, mer åt äggskalsvit, kanske med en grå ton i. Blir nog skitbra det. Lääängtar som en tok tills vi får flytta in! Så less på den här grottan som vi bor i nu. Kallt och tråkigt.

Tänkte även hinna gå på stan en sväng i eftermiddag. Ska köpa present till pappa och kanske kolla på lite tyger till lägenheten. Blev så sugen på att sy när jag läste min kompis Marias blogg. Ska hitta ett riktigt snyggt tyg att göra kuddar och annar skoj med.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Ja, det är verkligen skönt att vara ledig :-) Såg inte att du skrivit på min blogg förens nu. Men vi kanske kan åka ut dit en annan dag ist? Nästa vecka kanske? Hoppas du får en bra kväll :-)

2007-11-22 @ 18:02:30
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0