morrrrr

Råplugg hela dagen på Sundsvalls mittuniversitetsbibliotek.
Trött och hungrig gick jag efter den rejäla pluggdagen till JC för att lämna tillbaka mina jeans som jag inte var helt nöjd med.
Kommer dit, slänger upp jeansen på disken och tjejen bakom disken börjar knappa in grejer i datorn. Jag nämner att jag hade låtit jeansen läggas upp när jag köpte dem och då slutar hon helt plötsligt knappa.
- Nä, då kan du inte lämna tillbaka dem.
- Nähä, sa jag.
(jag är inte dum, jag vet att man kanske inte ska lämna tillbaka sånt som är sytt i, men jag kollade för säkerhets skull på kvittot innan jag lämnade tillbaka dem om det stod nått om uppläggning och öppet köp, men det stod NADA, inget alltså)
Tjejen i kassan blev nervös och ropade på en annan kille som jobbade där. Han säger att det visst varit nått fel på kvittona några dagar och jag visst fått ett sådant.
- Varför var det ingen som nämnde att man inte kan lämna tillbaka jeansen om man lägger upp dem när jag köpte dem då? frågade jag.
- Vet inte, det var ju dumt, sa killen och låtsades låta medlidande.
Fan va arg jag blev! Mumlade några fula ord och slet tillbaka jeansen och gick ut från affären för gått. Aldrig att jag kommer handla där nå mer. Så jävla kass service. Ska jag behöva lida för att deras kvittogrejs är trasigt?! Jag begär inte att jag skulle fått lämna tillbaka jeansen, men nått kunde man väl fått i gengäld för att de hade klantat sig. Men nooooo, så blev det inte. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Junior Center...

2007-10-24 @ 23:21:16
Postat av: Maria

Hej Lisa!
Surt med brallorna... Hur är det med dig? Var en evighet sen jag hörde av mig... Hur har du det? Leker livet med dig? Jag är mitt uppe i tentaplugg nu, men annars är väl det mesta bra skulle jag tro. :) Stor kram!!

2007-11-01 @ 17:26:48
URL: http://amason.blogg.se
Postat av: Angelica

tradera!

2007-11-05 @ 10:33:43
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0