8.15

Dryg skolvecka.

Tre dagar i rad har vi börjat 8.15. När man bor 45 minuter från skolan blir det en ganska tidig morgon, i alla fall när man är van att börja 10.15.

Ett nytt delmoment har kört igång. Nu handlar det om förberedelse inför b-uppsatsen som ska börja skrivas om ca en månad. Spännande, men det är ganska tråkigt med statistik och vetenskaplig teori.

Imorrn ska vi dock bara upp för att gå på någon kortare föreläsning på biblioteket om hur man söker efter forskningsartiklar i deras databas. När jag kommer hem vid tiotiden ska jag först gå på stan en sväng och hälsa på syrran på hennes praktikplats, sen ska jag hem och packa och käka lunch. Vid två hoppar jag och syster på bussen hem till Övik. Joakim ska till Gävle med en jobbarkompis och ha kul, så jag tänkte passa på att åka hem och hälsa på familjen. Hoppas även att vi kan fara och hälsa på kusin Malin och hennes lilla son Wilhelm. Har inte träffat honom än.

Nä, nu ska jag föra över en film på ipoden medan jag kommer ihåg.

God natt!


Börjar vänja mig med luggen nu. Känns skönt med lite förändring. Är väldigt nöjd med min nya vårsjal också =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilhelm med enkel V :)

2008-04-05 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0