Jobbhelg

Den här jobbhelgen har gått ganska fort faktiskt. Inte galet mycket folk, men inte för lite heller. Det har rullat på mest hela tiden, så dagarna har gått ganska fort. Alltid kul att träffa tjejerna på jobbet också. Nu var det ju ett tag sedan eftersom jag bytte helg sist. Fick höra lite spännande, men ganska motbjudande skvaller angående två av våra kollegor. Hugaligen!

Imorse fick Joakim fnatt och klev upp tidigt (9.00) och gjorde superhärlig frukost. Gröt, kokt ägg, juice och macka. Den frukosten stod jag mig på fram till halv tre då jag åt lunch. Anledningen till att han var så snäll var att han ville kompensera lite för att han sitter och spelar på sitt nya xbox 360 hela dagarna. =)

Ikväll tänkte vi se en film som går på tv:n. A beautiful mind med Russel Crowe. Skulle behöva läsa lite innan dess, men jag vet inte om mitt huvud orkar med det. Vi får se.


Ibland gillar jag mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0