Mycket

Trist att bloggen har varit ur funktion de senaste dagarana. Jag som har haft så mycket att skriva om. Men jag orkar inte skriva om allt nu, så jag slänger ut lite bilder som får beskriva helgen.


I lördags var vi ute i Birsta och storshoppade. Badrummet fick ett ansiktslyft med duschdraperi, matta, handdukar, toalettsits och ljushylla över badkaret. Även köket och hallen fick lite nya ljuspunkter. Lampan i köket är vi speciellt nöjda med.


Ni får ursäkta, men jag har köpt ett par jeans som sitter bättre än några andra. De var värda varenda krona. De hade jag på mig när vi var ut i lördags. Vi hade en mindre förfest hemma hos oss med Jenny från min klass och Jon. På Olearys träffade vi Jons kusin Annelie och hennes kompis. Mycket trevlig kväll.


Ojoj, jag har klippt lugg. Efter många om och men blev det ändå så och jag är ganska nöjd faktiskt. Det tar bara lite tid att vänja sig. i går kväll var vi också på allsvensk fotboll. Giffarna mot Helsingborg med Henke Larsson i spetsen. Det blev förlust, men det var kul att se Helsingborgs stundtals överlägsna spelglädje.

Kommentarer
Postat av: Syster Marie

De där jeansen sitter PERFEKT på dig!

2008-04-01 @ 13:21:26
Postat av: Malin

Så tjusig du var i lugg. Jag blir också sugen att göra ngt annorlunda med mitt hår. Måste verkligen ta i tu med det snart, ser ju hemsk ut!!

2008-04-02 @ 18:53:24
URL: http://www.majjjsan.blogg.se
Postat av: Mike on the bike

Giffarna spelade verkligen tragisk fotboll, undra hur många åskådare man skrämde bort där för all framtid...

2008-04-03 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0