sömnbrist

image159

Trots vårt nymålade och numera mysiga sovrum hade jag väldigt svårt att sova i natt. Eller i morse snarare. Vaknade vid kl 5.00 och kunde inte somna om förrän vid efter sju och då var det bara en timme tills jag skulle upp typ. Suck. En kul grej som jag upptäckte när jag låg vaken var att vi har faktiskt lite morgonsol på vår balkong. Från att den gått upp vid ungefär 5 till klockan 6 har vi sol på vår balkong. Det kan ju vara trevligt om man får för sig att stiga upp i ottan någon gång i sommar.

Jag kom nyss hem från en promenad i solen. Antingen var det jag som såg i syne eller så gick jag faktiskt förbi en solandes Malin Ewerlöf typ 100 meter från vår lägenhet. Kan det verkligen stämma? Hon pratade dock i telefonen och det lät väldigt likt hennes röst.

Blä. Jag borde läsa nu. Fast jag har redan hunnit läsa ut en bok idag, så lite har jag ju fått gjort. Känner mig inte sådär jättepigg på att fortsätta läsa nu. Vill helst av allt att jag ska vara nyduschad och fräsh så jag kan gå ner på stan och käka glass. Har ingen ork idag så det blir nog inget av det heller.

Kommentarer
Postat av: Míkael

Vilka vackra tavlor, jag är hedrad!

2008-04-23 @ 16:03:37
URL: http://meekahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0