Färdtjänst, bitte!

Mina ben!!! Shit vad de värker nu. Det är inge roligt att gå och handla när det känns som om benen är gjorda av trä eller nått liknande. Man går ju och vaggar fram som en kossa. Det är inte roligt att köra bil när man knappt orkar hålla ner kopplingen för att benet skakar heller. (Eller lite roligt är det nog =P)

Träningen gick alltså bra. Benen fick sig en rejäl omgång. Det kändes som om jag skulle kunna ha stannat kvar på gymmet hela dagen. Det är ändå inget roligt som väntar här hemma, bara en massa "måstesysslor". Jag blev dock überhungrig, så jag kunde inte stanna längre än en timme. Har nu dragit i mig en gainomax och en banan, så jag står mig till middag.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: JS

Hahahaha! Ät mat heeela tiden nu!

2008-08-14 @ 18:44:22
Postat av: Marie

Jag vill att du kör ett STENHÅRT pass med mig på måndag!

2008-08-16 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0