Finnkamp

Sitter och kollar på Finnkampen på tv just nu. Go Tärnhuvud! Har precis spisat en väldigt god middag bestående av potatisgratäng, fläskfilé och rödvinssås. Joakim sitter och målar. Han har kommit in i en målarperiod och sitter mest hela kvällarna och gör snygga tavlor.

Träningen gick bra idag. Sista passet innan jag kör igång på det nya träningsprogrammet. Spännande och se om jag klarar av mitt eget program. Passade även på att kolla upp när yogan skulle vara nästa vecka. Elin (hon som klippte mig i morse) undrade om jag ville följa med henne på yoga på friskis nu när det är gratis en vecka till. Sånt är ju alltid kul att prova på, även om jag är stel och ovig som en vedklabb.

Nu ska jag fortsätta med finnkampstittandet, samt fundera ut vad jag ska ha för tröja på mig på dopet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0