Hamnen

Pust och stånk! Äntligen har jag fått varit och tränat. Har väntat ända sedan i torsdags. Imorse när jag satt och laddade för ett härligt förmiddagspass blev jag dock inte så glad. Jag upptäckte att friskis inte öppnade förrän klockan 16 på söndagar. Ännu en suck. Men från och med imorgon blir det bättre öppettider på gymmet som tur är.

När vi satt här hemma i soffan och undrade vad vi skulle göra av denna dag hörde Joakims chef av sig och frågade om vi ville hänga på honom ner på stan. Det var mycket välkommet. Annars skulle vi bara ha suttit och ugglat inne hela dagen.

Vi tog en fika på Barista. Shit, va mysigt det är där. Idag upptäckte vi övervåningen också dessutom. Där blir det nog många pluggpauser i vinter. Efter fikat gick vi ner till hamnen. Det är ju jättefint där nere, synd att man inte är där oftare. Vi tog en glass och satt i solen och njöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0