Zen

Hyde: If you really want to get under her skin you have to be Zen.
Jackie: Zen? Okay you just can't make up words, Hyde.

Nå vidare Zen har jag inte känt mig idag. Ingenting har gått min väg och jag har inte direkt hållt inne med känslorna. Jag skulle på ett danspass på friskis idag och var ganska taggad på det faktiskt. När jag kommer dit säger kvinnan i receptionen att passet är inställt. Herregud! Då blev jag ganska grymt less. Suckade ett antal gånger och sa lite uppgivet att jag fick väl gå ner till gymmet istället. Men jag var ju inte alls inställd på att gymma idag. Det hade jag planerat göra på fredag, så det gick inte alls bra. Jag blev snabbt überless och stormade därifrån och satte mig ute i bilen och tjurade.

När väl den ilskan hade lagt sig och jag hade fått i mig lite mat kom nästa bakslag. Jag beställde ju en regnjacka från Intersport för två veckor sedan och de sa då att den skulle komma om en vecka och att de skulle ringa när den kommit. Ingen har ringt och jag bestämde mig därför att ringa upp dem och höra var den var. En förbryllad man letade i sina papper och kom till slut fram till att den regnjackan är helt slut. Jahapp, det var ju roligt att man fått höra det. Suck igen!

Nu har jag tagit mig ett välbehövligt bad för att lugna ner mig lite och nu börjar jag känna mig lite övertrött och flamsig.

Kommentarer
Postat av: BG

Visst fick du en regnjacka av oss en gång? Länge sen?

2008-08-31 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0