Frukost till middag

Haha! Ja, idag blev det faktiskt så att vi åt frukost till middag. När Joakim kom hem från jobbet var han jättehungrig, jag var hungrig, trött och hade ont i huvudet. Ingen av oss hade någon god lust att laga mat alltså.

Joakim kom då på att vi skulle ju kunna äta en riktig julfrukost... till middag. Eftersom jag jobbade i helgen blev det ingen riktig mysfrukost varken på lördag eller söndag, så vi tänkte att vi kunde ta igen det idag istället. Vi kokade mannagrynsgröt (jag vet att risgrynsgröt är mer juligt, men jag gillar mannagrynsgröten bättre), ägg såklart och tog fram julvört med gott pålägg och juice. Det var hur gott som helst med frukost till middag. Ett tips!

Kommentarer
Postat av: Angela!

Hej!

Kul att du hittade in till mig=)

Lägg upp 30 maskor på stickor med st 12 (helst). Sticka på räta fram o tillbaka tills garnet tar slut. Fäst dit två snygga knappar på ena kortsidan en bit in. Ell improvisera själv=) Ursnyggt!!!

Lycka tilL!

2008-12-08 @ 21:16:13
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Marie

Men guuuuuuuuu va gott! Vi åt risgrynsgröt häromdagen också, mumma!

2008-12-09 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0