Stackars lilla Lisa

Stackars, stackars mig.
(Bilden är tagen vid ett annat tillfälle. Har sett ganska mycket blekare och risigare ut idag.)

Ja, en dag som denna får man faktiskt tycka synd om sig själv lite. I natt råkade jag ut för den mindre roliga magsjukan. Usch och fy, säger jag bara. Efter en dag spenderad liggande i soffan känner jag mig lite bättre. Har fått i mig ganska mycket vatten och två mackor (på en hel dag!). Nu känner jag mig mycket bättre än i morse och i natt, men jag har fortfarande feber, ont i ryggen och alla tänkbara leder.

Jag hoppas verkligen att jag är piggare i morgon för då hade Joakim och jag planerat en julklappsshoppardag ute i Birsta. Håll tummarna för att Joakim inte är smittad av mig också.

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch och fy! Stackars dig som drabbats av magsjuka! Hoppas att du mår bättre nu :-)

2008-12-12 @ 23:01:09
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0