Skeppan, inte skepparn

Yeees, igår blev det utgång.

Jag och Jokk drog till Emma vid sju, halv åtta. Väldigt fin lägenhet måste jag säga. Där befinner sig även Solbergaren, long time no see Johannes, träävligt, mycket trävligt.

Vid elva gick vi ner till Skeppan, eller först blev det en sväng på Svenssons.

Första gången jag och Jocke var på Skeppan sedan vi träffades första gången. Känns som evigheter sedan, men det var kul att vara tillbaka.

Efter en kul kväll med mycket skratt och en del hands on-aktiviteter var det dags att dra hemåt. Vi sa adjö till Johannes vid bussen och traskade sedan hem i den kalla vinter/vår/nånting-natten.


Emma och Johannes på Svensson.


Emma doin the teacher-look.


Jag tror du har chans på Filippa Bark.


Solbergs pajkan.

Nä, nu ska jag äta upp min gröt och sticka till jobbet. Sedan blir det innebandy ute i Ljustadalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0