Äntligen fredag!

Ja, äntligen fredag, i dubbel bemärkelse för min del. Det var ett tag sedan jag hade en fredag helt fri från jobb eller plugg. Idag har vi precis avslutat delmoment 2 och nu är jag ledig ända fram till tisdag. Mycket skönt!

Eftersom att jag har jobbat två helger i rad nu, så kommer jag att vara ledig både denna och nästkommande helg. Mycket skönt!

Sitter nu och slöar framför tv:n. Väldigt skönt att kunna göra det utan att veta att man måste göra något annat. Visst, det ser ut som ett bombnedslag här hemma med nya Joakimgrejer överallt, men det är en helt annan grej. Det kan man ta itu med när man känner för det.


1. Jag i slöarluvan
2. En av Joakims presenter
3. Grejerna som jag skickade efter från mangooutlet.com

Ikväll blir det nog lugna gatan. Hockey på tv och kanske lite snacks. I morgon tänkte vi dock dra ut på Birsta och shoppa järnet. Mestadels inredningsgrejer, kanske tapet och färg också. Sedan blir det utgång på kvällen. Vi får se hur många vi får ihop till förfesten. Alla är ju borta.

Jag lyckades hyffsat bra med marsipantårtan by the way. Folk verkade gilla den i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0