Grattis Joakim!

Ja, idag fyller Joakim 24 år. Han fick fika på säng och presenter av mig i morse innan han for iväg till jobbet. Ikväll kommer resten av familjen hit och grattar honom. Och jag ska göra en marsipanstårta. Hjälp!!! Hur ska det gå?! Det har jag aldrig gjort förut. Det ska bli spännande och se hur jag klarar det.

Annars kommer min dag bestå av mycket plugg. Är så less på det här delmomentet nu, vill bara att det ska vara slut. Jag få skriva på riktigt bra idag så kanske jag hinner undan den mesta.


Av mig fick han en pilatesboll, en äggkokare, en t-shirt som jag fixat Modos gamla logga på och så fick han en legobyggsats mest på skoj, men jag tror att det var den som var roligast. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon! Är allt bra med dig idag?

2008-03-26 @ 09:29:30
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Maria

Allt är toppen här, jätte kul att du gillade texten ;)

2008-03-26 @ 09:40:02
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0