Lapptäcke, Evelina och Modo

Äntligen seger!

image89

Igår handlade det om liv eller död för Modo Hockey och självklart missar man inte en sådan match. Jag, Joakim, Marre och Markus satte oss i golfen och körde till Övik. Vi fick middag hemma i Lunnedalen innan vi åkte in till Swedbank för att stötta Modo. Vilken underbar känsla det var att stå på ståplats med den stämning som var. Nu var det bära eller brista, och det bar - tack och lov! Nu visade killarna hjärta och det var oerhört skönt att se. Men för att vinna den här kvartsfinalserien behövs mycket mer. Det är näst intill omöjligt att vinna tre matcher i rad mot ett så starkt Timrå. Men det var skönt att det inte blev 4-0 i matcher. Nu har vi ju någorlunda hedern i behåll.

I förrgår var vi hos Joakims syster och hennes sambo och hälsade på. Vi bjöd på middag och gosade med deras underbara dotter Evelina. Hon är bara för söt! Jag gav henne ett lapptäcke som jag sytt i helgen. För att vara mitt allra första lapptäcke blev jag ganska nöjd. Det tog dock en jäkla tid att sy. Sicksacka alla små fyrkanter och passa ihop dem, ingen lätt sak.


Sy, sy, sy... TIllslut blev det äntligen färdigt.


Ängeln Evelina


Morbror Joakim och tant Lisa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0