Dåligt bloggande

Nu har jag varit dålig på att uppdatera här. Har inte haft någon vidare skrivlust, trots att det har hänt en hel del. Orkar inte skriva ner allt så utförligt så det får bli i punktform istället.

  • Inbrott i bilen i torsdags. Som tur var gick rattlåset i så de kunde inte komma någon vart, trots att de lyckats tjuvstartat bilen. De bestämde sig istället för att förfesta lite i bilen. Mycket trevligt... NOT! Men de tog inget som tur var.
  • Jag och Jocken åkte ut till bilskroten och köpte en rattkåpa och ett lås till bakluckan. Älsklingen lyckades fixa bilen alldeles själv, så nu är den bättre än när han köpte den.
  • Bilen ligger nu på blocket och ska säljas.
  • Vi ska till banken på måndag och snacka om lån till nyare bil.
  • Det var hur roligt som helst att ha familjen här i helgen. Otroligt kul att få se Marie balfin. Kan man va en mer stolt storasyster?
  • Denna vecka har hittills bestått mest av uppsatsskrivande. Bara fyra dagar kvar nu. Lite småstressigt, men det ska nog gå bra.
  • Jobb i helgen. Trist att inte få jobba med de vanliga tjejerna, men dagarna brukar gå ganska fort ändå.
  • Imorrn blir det kalas hos Joakims syster som fyller år. Trevligt att träffa lite folk.

Nu ska jag se på lite tv innan jag måste hitta på någon middag. Sen blir det till att fortsätta att skriva på uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0