Ledig helg

Ja, det känns faktiskt längesedan jag kände mig riktigt ledig en helg. Antingen jobbar man eller så har man en massa skola att tänka på. Men som det är nu känns det som att jag inte alls är orolig för B-uppsatsen som ska vara klar den 28:e. Vi ligger nog ganska bra till i tid, så det är inget jag kommer att tänka på i helgen.

Längtar till imorgon för då ska syrran på bal och jag ska fixa frisyren. Ska bli spännande och så hur det blir =) Kul är även att resten av familjen Gidlund kommer ner till Sundsvall. De ska sova här från lördag till söndag. Efter att vi skickat iväg Marre på balen åker vi ut till Matfors och blir där bjudna på middag. Supermysigt!

Nu får vi bara hålla tummarna för att det blir finfint välder imorgon, trots att ingenting tyder på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0