Trötter

Ja, nu är jag riktigt trött. Jag och Joakim kom ganska nyss hem från Matfors. Vi köpte med oss pizza och satte oss ute på deras altan och käkade oss svinigt mätta. Efter det kom tröttheten och sviterna från i natt då Joakim kom hem från nån jobbfest vid sisådär 03.15-tiden och absolut ville ligga och prata.

Ska nog krypa till kojs snart.
Jobb imorrn. Hoppas jag känner mig lite piggare då. Är helt slut i kroppen just nu. Jag hoppas även att jag hittar på nått att göra imorgon kväll. Joakim ska på ännu en jobbfest vid klockan 18, så då blir jag ensam hemma. Skulle gärna hitta på något, men vet ej vad och med vem. Det lär väl sluta med att man sitter hemma framför tv:n och datorn och slösar bort tiden. =)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0