Hård träning

Idag blev det ett ganska så tungt pass på gymmet. Men anledningen till att det blev extra jobbigt idag kan bero på lite olika saker. Dels körde jag ett tungt pass med hög belastning, men jag var nog ganska trött också. Gick runt och jäspade på gymmet hela tiden. Konstigt faktiskt, för jag sov inte speciellt lite i natt. Jag drömde dock en hel del, kanske beror på det. När jag är så trött i kroppen redan innan passet så brukar alla övningar kännas tyngre.

Men jag orkade med allt jag skulle, så jag var inte allt för trött. Jag kanske bara hade brist på luft så jag fick lov att jäspa extra mycket. =)


Fula gubbar va?
Jag tänkte bara visa att det är de här övningarna jag brukar köra på gymmet, plus många fler såklart, men det är nog dessa två som kommer ge mig skön träningsvärk imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0