Lättad

Okej, ikväll är det lite mer liv i luckan för Lisa.

Har precis blivit klar med tentapluggandet inför helgen. Eller jag tänkte vara ledig lördagen i alla fall. På söndag får jag nog gräva ner mig i böckerna igen. Men jag är överlycklig över att få vara ledig bara en ynka liten dag. Jag har ju jobbat de två senaste helgerna så jag tyckte jag förtjänade liiite ledighet i alla fall.

Fick reda på resultatet på förra tentan idag också. Jag klarade den!!! Vilken lättnad! Och inte nog med det, jag fick ett hyffsat betyg på den också - B. Är supernöjd, nästan lite chockad.

Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon väntar innebandymatch, birsta, besök hos Joakims syster och systerdotter och förmodligen lite fest ute i Matfors. Fullspäckad lördag med andra ord.


Varma hälsningar från en nöjd Lisa.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är så stolt över dig! Vad duktig du är, du slutar aldrig imponera. Grattis! Många kramar från stora lillasyster

2008-11-23 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0