Bajsmåndag

Omogen rubrik, I know...

Men denna dag är inte alls så toppen. (Vilken måndag är egentligen?) Seminarium på skolan idag, vilket innebar redovisning av våra PM. Redovisningen gick bra och vi fick väldigt bra omdömen av läraren på det. Det jobbiga var den tidiga morgonen. Det är inte kul att börja klockan 8.15 när lektionen hålls i Härnösand. Av någon anledning får jag alltid ont i magen när jag kliver upp väldigt tidigt på morgonen och det där onda håller i sig hela dagen. Riktigt drygt. Tänkte hinna med att träna idag, men min mage verkar inte tillåta det. Vädret gör ju inte dagen bättre heller.

Nä, nog med tråkigheter. Jag får se livet från den ljusa sidan. Jag har ju faktiskt saker att glädjas åt en dag som denna också. Jag klarade tentan, jag hade på mig mina nya snygga jeans idag och hade turen att få vara barnvakt åt lilla Evelina igår.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0