Donar och håller på

Ja, dagen blev en riktig "donardag". Har gjort en massa nödvändigt idag, allt förutom att plugga. Men jag gjorde bort det mesta inför helgen igår.

I förmiddags for jag iväg och tränade. Direkt efter träningen mötte jag upp Joakim och några av hans arbetskamrater och käkade lunch på 7 kryddor. Efter det for jag hem, samtidigt som jag kom hem kom även syster och pappsen. De hade varit en sväng ute i birsta. Vi fikade lite sedan fick jag sätta igång och locka syrrans hår (hon skulle ut direkt när de kom hem till övik, så hon gjorde i ordning sig här). Sedan blev det till att laga mat till gästerna som hade lite brådis hem.

Nu är jag så uppe i varv så jag kan inte sluta dona här hemma. När de for bytte jag gardiner i vardagsrummet, plockade lite och körde igång med att tvätta kläder. Men det är riktigt skönt att få sådana saker gjorda.

Nä, nu ska jag fortsätta göra något nyttigt.

I helgen blir det jobb igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0