Östersund

Ja, idag har jag varit med klassen till Östersunds Campus. Vi hade en så kallad "labbdag" då vi fick prova på lite olika psykologilabbar. Intressant faktiskt, det mesta i alla fall. Jag hann träffa Mikaela och lilla Ingrid på skolan där och det var riktigt kul. Hon är så söt lilltjejen.

Vi åkte buss dit och hem och på hemvägen såg jag en uggla för första gången live. Den satt på stolpen till ett sånt där viltstängsel vid vägen. Först trodde jag inte att det var en riktig, inte förrän den vred på huvudet. Cooooolt!

Just nu känner jag mig riktigt utmattad efter en lååång dag. När jag såg diskberget och började ta tag i det ville jag nästan gråta, men jag orkade inte - less är jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0