Sjuk

Jag brukar säga att jag aldrig blir sjuk, men nu har jag åkt på en riktig förkylning.

Igår kväll var jag helt knäckt. Förmodligen feber. Jag mår lite bättre idag efter att jag har fått sovit, men huvudet är fortfarande tungt och näsan rinner.

Det är så typiskt att man ska bli sjuk nu när jag precis kört igång med mitt nya träningsprogram också. Har inte kunnat tränat på hela veckan. Får ta nya tag nästa vecka i stället.

Igår kom syster hem från en vecka i Grekland. Jag träffade henne en snabbis på busshållplatsen här i sundsvall innan de fortsatte hem till Övik. Hon var brun och lika fin som alltid.


Armband från Grekland som jag fick av min kära syster.

Kommentarer
Postat av: Marie

Typiskt att bli sjuk när man kommit igång. Armbandet passar dig perfekt!

2008-09-11 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0