Veckans värsta

Det har varit en kort, men rolig helg. Jobbat från fredag till idag, vilket inte var så kul eftersom det var så lite kunder. Lördagkväll var däremot desto roligare. Vid klockan 18 kom syster yster hit från Övik. Samtidigt började jag göra mig i ordning för en spelkväll. Vid 20-tiden begav jag mig till klasskompis Ann för att tillsammans med några andra klasskompisar spela ett ruskigt roligt spel - "Veckans värsta". Val av påståenden á la "pest eller kolera" skulle göras och kvällen blev väldigt komisk. "Vad skulle du helst göra? Bita på någon annans naglar ELLER slicka på tio begagnade tops."






Denna väldigt roliga kväll fick avslutas på Oscar med Johanna och Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0