Synsk?

Var på gymmet idag. Blev ett lite annorlunda upplägg än vad jag hade planerat. Hade tänkte köra benböj - marklyft - mage - bencurl - biceps - liggande hantelpress, i just den ordningen. Men på grund av att båda skivstängerna var upptagna väldigt länge blev ordningen en aning omkastad. Körde istället mage - bencurl - biceps - liggande hantelpress - benböj - marklyft. Det blev alltså det tyngsta sist, vilket inte är att föredra, men jag var turligt nog ganska pigg idag så det gick vägen ändå.

Men men, rubriken då? Jo, när jag stod och stretchade efter passet flög tankarna som vanligt iväg. Funderade på om jag kanske skulle göra mig ett snyggt "träningsarmband" som jag kan ha nyckeln till hänglåset på. Tänkte inte så mycket mer på det förrän jag kom upp till omklädningsrummet och skulle ta av gummisnodden, som jag har nyckeln på, från min vattenflaska. Den gick av! Vad är sannolikheten att den där gummisnodden ska gå av samma stund som jag funderar på att göra ett nytt?! Gummisnodden har jag för övrigt haft sedan jag började styrketräna på Iksu i Umeå för ca 3 år sedan. Lite creapy faktiskt. Men den kanske bara hade gjort sitt helt enkelt och av någon outgrundlig anledning så visste jag om det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0