Höst

Idag har det varit riktigt ruggigt ute, så där ruggigt som bara en höstdag kan vara. Mörkt, regn och tung luft. Som tur är har jag jobbat hela dagen =) Fast jag gillar ju hösten i vanliga fall, men jag kände mig lite less på mörkret från igår då det regnade värre än värst.

Ska jobba hela dagen imorgon också. Skulle egentligen bara jobba från 15-19, men pga att en arbetskamrat är sjuk får jag hoppa in från 10. Bra med pengarna, men tråkigt eftersom jag missar den inplanerade lunchen med sundsvallsgänget (alltså mina klasskompisar).

På tal om höst och klasskompisar... Gillar verkligen den här tiden på året då skolan kör igång. Även om man inte alltid har gillat skolan så är det ändå något speciellt med att få träffa klasskompisarna igen, ta på sig sina nyaste höstkläder första skoldagen och ta fram sitt nya anteckningsblock och sina nya pennor ur väskan (det spelar ingen roll om man är 10 eller 22 år =P). Sen är ju denna termin extra rolig för att jag och Karro kommer att läsa två förmodligen galet intressanta kurser i Östersund. På måndag kör det igång! (Och inte har jag köpt något nytt anteckningsblock än..!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0