I målartagen

När man är ledig gäller det att utnyttja tiden. Idag har jag äntligen satt igång med målandet av sovrumsmöblerna. Fick även åka ner till Joakims jobb med symaskinen en sväng mitt på dan för att hjälpa dem med att fålla upp lite gardiner. Det ska då till en kvinna för sånt där =P


Sängbord innan tvätt, slip och målning.

Det blev svart! Nää, bara skojar. Detta är bara första strykningen, det blir fler.
Ni får se resultatet senare.

Hittade en gammal rakspegel (heter det så?) hemma i Lunnedalen. Den kommer passa perfekt in i vårt lite lantliga sovrum.

Spegeln och den lilla hyllan till fick en ljusgrå färg.

Nu ska jag sätta igång att slipa min gamla skrivbordsstol som jag också hittade hemma. Den kommer att bli såå fin i hörnet på sidan om sängen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja visst är det roligt att det måste till tjejer för sånt...!! Men du tog väl bra betalt!?!? ;-)

Eller var det en övning inför ditt nästa jobb...?? Hur gick det förresten, blir det ditt nästa

jobb!? =)



Tror vi måste ta en promenad eller en fika snart igen... Hoppas allt är bra annars!!

Kramkram

2009-08-12 @ 19:36:56
Postat av: Anonym

Haha ja visst är det roligt att det måste till tjejer för sånt...!! Men du tog väl bra betalt!?!? ;-)

Eller var det en övning inför ditt nästa jobb...?? Hur gick det förresten, blir det ditt nästa jobb!? =)



Tror vi måste ta en promenad eller en fika snart igen... Hoppas allt är bra annars!!

Kramkram

2009-08-12 @ 19:37:41
Postat av: Sofia igen....

Meeen nu blev det nå konstigt....!! Aja jag har inte blivit gammal och gaggig om du tror det utan det är teknikens värld!!! =)



Kram igen

2009-08-12 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0