Jag svettas som en gris!

Så går det när man gåååår ner till stan. Eller det var väl egentligen själva hemfärden som var svettigast. Släpade på fem klädpåsar (från en ganska så lyckad shoppingrunda) i den stekande värmen upp för Sundsvalls kanske brantaste väg - baldersvägen! Jag kan säga att kläderna var av i samma sekund som jag hade stängt ytterdörrn.

Men jag hittade ju som sagt lite grejer ändå..


Två linnen från HM.

En mysig kofta, också från HM.

En tröja/tunika från Bikbok.

Sen köpte jag även ett par Nikitajeans på Moyo, men de får ni se vid ett senare tillfälle. Nu ska jag ta och sörpla i mig min hallonsmoothie och se på lite crossfit-movies, så jag är förberedd inför träningen på SAK ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0