Sten i bakfickan?

Har ni nånsin haft den känslan att när man sätter sig ner på en stol eller liknande så känns det som om man har en massa kantiga stenar i bakfickorna? För er som inte upplevt denna känsla kan jag tala om att det inte är överdrivet skönt. Jag kan också tala om att det i folkmun kallas för träningsvärk, av den värsta (eller för mig som faktiskt gillar träningsvärk - bästa) sorten.

Tränade på friskis och svettis gym igår, förmodligen för sista gången. Nu när sommarkortet går ut känner jag för att hitta något lite närmare. Lutar åt SAK (Sporthallen) för tillfället. Vi får se vad det blir. Måste bestämma mig nu i veckan för annars har jag ingenstans att träna =P

Har även lite andra spännande saker för mig nästa vecka, men det berättar jag nog mer om då. Nu ska jag fortsätta med godisätandet.


Haha! Måste bara berätta vad jag lyckades med i morse! Skulle fylla på syltburken med en sån där sylttub. Gjorde ett litet hål i tuben som vanligt, men när jag står där och klämmer ur sylten spricker tuben och jag får en stor klump sylt i mina byxor. Jag hade nämligen inte stängt gylfen på jeansen än. Så det var bara till att byta både trosor och jeans innan jag for iväg på jobbet. Det är tur att man kan roa sig själv lite sådär på morgonkvisten.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha du är duktigt då!!! Var det inte lingonsylt här om dan eller var det samma händelse...!?!? =)



Kraaaaaaaam

2009-08-15 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0