Lyx med ledighet

Jag fick fina blommor av min Joakim i förrgår, bara sådär. Han är kanske världens bästa!

Idag är jag ledig och det ska bli så skönt! Uppskattar verkligen dessa lediga dagar nu eftersom jag jobbar ganska så mycket. Nu ska jag även vara ledig fredag, lördag, söndag - lyx! På fredag kväll åker vi hem till Övik, första gången på hela sommaren. Jag längtar verkligen!

Tänkte försöka hinna med en hel del idag. Tvättar kläder nu mellan 7 och 11. Senare idag hade jag även tänkt dra till gymmet, handla mat, baka inför imorgon kväll då Karro, Johanna och förhoppningsvis även Jenny kommer och fikar lite.

Nä, tvätten kallar.

Ps. Väderkartan hånler som vanligt åt mig. Molnen har strategiskt placerat sig endast över södra norrland. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0